onsdag 4 november 2015

Vad händer..

Mycket har hänt under 2015 med en start i separationen mellan mig och mitt ex och den efterföljande kastreringskampanjen av de flesta avelskatterna.

Men livet går vidare och efter att ha funnit en ny kärlek har lusten till avel väckts till liv igen och jag kommer ha någon kull då och då framöver.
Som alltid är ni varmt välkomna att höra av er för att ställa er i kö för en kattunge från min uppfödning som liksom den alltid varit, är inriktad på hälsa och temperament.

En liten kattunge blev resultatet av den senaste kullen vilket var kull nr 29. Han föddes med kejsarsnitt och jag valde att kastrera mamma katt samtidigt trots att jag inte fått någon hona från henne att gå vidare med. Det går inte alltid som man tänkt med katter tyvärr.

Svartvit liten pojke som ännu inte fått ett namn :)


En ny hane har också tillkommit i dagarna, S*Disernas Mastodont som är son till min egna John, han kommer flytta ut på halvfoder och bli pappa till ett par kullar om allt går som det skall.





Nästa kull kommer bli ett samarbete med en av mina bästa vänner och kombon är riktigt spännande, självklart hälsomässigt men även utseendemässigt, här kan det bli riktigt snygga bebbar ;)

Inga kommentarer: